Hledáme kolegu do našeho teamu

Jsme přední brněnská realitní kancelář a od roku 2003 se specializujeme především na byty k pronájmu v Brně a okolí. Pyšníme se stabilním zázemím fungující kanceláře,
hmatatelnými úspěchy (více než 16 800 realizovaných pronájmů
a přes 3 000 realizovaných prodejů) a dobrým jménem na trhu realit.

Jsme stabilní a pohodový tým 18 realitních makléřů, pro které je profesionální
jednání a osobní přístup na prvním místě. Máme zázemí léta fungující kanceláře
a právě hledáme nové posily.

Mám zájem o více informací

Hledáme novou posilu na pozici supervizor/ka úklidů

Pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ)

Náplň práce

  • Koordinace týmu zaměstnanců při realizaci úklidových prací
  • Součinnost při úklidech
  • Kontrola kvality úklidu a dodržování nastavených pracovních postupů
  • Nastavování procesů co nejefektivněji
  • Administrativní činnost – objednávky, faktury, příjem materiálu
  • Řešení požadavků klienta a jejich dotazů, vytváření cenových nabídek admin/tech. úklid
  • Odpovědnost za kvalitu provedené práce a dodržení termínů
  • Komunikace s klienty a zaměstnanci
  • Zajišťování objednávek nového vybavení pro danou činnost

Požadujeme

  • Dobrá znalost MS Office (Word, Excel)
  • Samostatnost a komunikativnost
  • Schopnost spolupracovat s týmem
  • Středoškolské vzdělání
  • Čistý trestní rejstřík
  • ŘP skupiny B (aktivní řidič), vlastní auto

Nabízíme:

  • Motivující platové ohodnocení
  • Možnost se v práci realizovat
  • Práci v přátelském kolektivu
  • Rozsah práce – 30 hod/týden
  • Volné víkendy a svátky
  • Nástup možný ihned
  • Odměna 27.000 - 38.000 Kč


Hledáme novou posilu na pozici asistentka společnosti - správa nemovitostí

Marně se pokoušíte najít práci na třídenní úvazek - nebo na 4 dny v týdnu? Nebo na plný úvazek?
Zajímá Vás oblast prodeje a pronájmu nemovitostí a chcete se přiučit něco nového?
Nemáte rádi stereotyp a jste rádi v kontaktu s lidmi?
Pokud máte základy AJ, kladný vztah k timemanagementu, chuť učit se, poznávat nové lidi a pozitivní myšlení, tato pozice je přímo pro Vás.

Jak bude vypadat tvůj den?

  • z pohodlí naší kanceláře budeš pečovat o stávajícím i budoucí klienty naší společnosti,
  • zajišťovat plynulý chod kanceláře a administrativy s tím spojené,
  • usazovat klienty,
  • vést záznamy o objednávkách, dovolených, archivace dokumentů,
  • připravovat podklady na jednání,
  • příprava smluvních dokumentací,
  • vyřizovat poštu,
  • nejedná se o studené navolávání.

Co potřebujeme, abys splňoval/a?

  • jsi příjemný, motivovaný a důvěryhodný člověk,
  • komunikace s lidmi tě baví a umíš se obratně a kultivovaně vyjadřovat,
  • zvládáš práci na PC a a umíš si poradit s technikou,
  • umíš řídit sám sebe i svou agendu,
  • máš zájem o reality a denní kontakt s klienty,
  • máš obdobnou praxi na podobné pozici,
  • úspěšně jsi složil/a maturitní zkoušku.

Nabízíme:

  • zaměstnání ve stabilní a rostoucí realitní společnosti,
  • prostor pro vlastní nápady, možnost seberealizace a dalšího růstu,
  • nové a kvalitně vybavené pracovní prostředí,
  • nástup možný ihned.


Hledáme novou posilu na pozici realitní makléř / makléřka

Vašim hlavním úkolem bude

  • péče o svěřené zakázky k pronájmu nebo prodeji a komunikace s majiteli nemovitostí
  • aktivní kontakt a pomoc zájemcům s výběrem jejich nového bydlení
  • budování vztahů s novými klienty a reprezentativní vystupování
  • focení nemovitostí a organizace prohlídek se zájemci
  • práce s naší databází a exportními programy
  • příprava a zpracovávání dokumentů a smluv (zprostředkovatelských, nájemních apod.)
  • předávání nemovitostí novým nájemníkům či majitelům

Co od vás očekáváme

  • Ukončené SŠ vzdělání
  • aktivní přístup k práci, trpělivost a empatii
  • výborné komunikační schopnosti a pro-klientský přístup
  • nadšení, samostatnost a příjemné vystupování
  • AJ slovem i písmem na středně pokročilé úrovni
  • přehled o realitním trhu a praxi na obchodní pozici výhodou
  • vlastní automobil nebo ochota využívat v práci městkou hromadnou dopravu

Co vám nabízíme

  • zakázky k pronájmu či prodeji nebudete hledat sami v terénu, ale přidělíme vám je z naší databáze
  • příležitost podílet se aktivně na přípravě a prodeji developerských projektů,
  • zaškolení v terénu od zkušených kolegů a vzdělávání v oboru na náklady společnosti
  • služební telefon s neomezeným voláním i pro soukromé použití
  • příjemné pracovní prostředí a atraktivní sídlo společnosti blízko centra města
  • motivovaný kolektiv, který vás podrží a nikdy v tom nebudete sami
  • práci v etablované firmě, kde je přátelská atmosféra a firemní kultura na prvním místě
  • pravidelný měsíční příjem, solidní výdělek a motivační systém odměn, provizí a bonusů
  • odměna 35.000 - 150.000 Kč


Máte zájem o tuto pozici?

Pošlete nám, prosím, svůj životopis na email.
Rádi si jej pečlivě přečteme a ozveme se Vám nejpozději do 2 dnů.
obchodni@bravis.cz
Pro více informací
volejte na telefon
775 580 010
Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas k použití osobních údajů a jejich zpracování a uchování v personální evidenci po dobu výběrového řízení na danou pracovní pozici.
BRAVIS tým
Kontakt
Kancelář Vídeňská (sídlo firmy)
Vídeňská 6
639 00 Brno
naproti kostelu sv. Leopolda
(u Milosrdných bratří)

Otvírací doba
Po - Čt:     9:00 - 18:00
Pá:9:00 - 16:00
sobota a neděle zavřeno

Parkování pro klienty zajištěno v garážových stáních.

mobil: +420 773 400 444

e-mail: bravis@bravis.cz

zobrazit podrobné kontakty »



Pobočka Dvořákova

byla 15. 2. 2019 přestěhována do hlavního sídla na Vídeňskou.

Nízkoenergetické byty Nové Sady zavřít