Menu

Reference nabízejících klientů

Budeme velice potěšení, když nám napíšete, jak jste byli spokojeni se službami naší realitní kanceláře BRAVIS REALITY.

Úspěšná a solidní realitní kancelář se pozná podle spokojeného klienta.
Po celou dobu se držíme hesla SPOKOJENÝ KLIENT JE PRO NÁS TOU NEJCENNĚJŠÍ VIZITKOU.

Přidat referenci
manzele Zurmanovi 3. 9. 2018
Vysoka profesionalita, excelentni jednani a velka spokojenost - to jsou duvody proc Bravis zustanou nase realitni kancelar a Jitka Dobrovolna nase stoprocentni maklerka.Byla radost s ni spolupracovat.
Dagmar Pavlíčková 3. 9. 2018
Děkuji paní Ivaně Matouškové za profesionální a lidský přístup při prodeji mého bytu. je to odborník na svém místě.
Eva Kábová 2. 9. 2018
S paní Matouškovou mám dlouhodobou výbornou zkušenost. Nyní našla nájemce na garáž ještě za vyšší cenu, než jsem čekala. Její přístup je profesionální.
Petr Hahn 2. 9. 2018
Příjemný mladý muž. Zjevně pracovitý a schopný vcítit se do našich představ o nájemnících. Úspěšnost konečného výběru bych nerad hodnotil tak brzy, to se teprve uvidí. Díky za spolupráci. Zase příště. Ing. Petr Hahn
Aleš Matuška 2. 9. 2018
Díky real.kanceláři Bravis a zejména paní Matouškové za ochotu, flexibilitu a profesionální přístup.Max spokojenost,můžu doporučit.
Radek Konečný 2. 9. 2018
Děkuji paní Dobrovolné za vynikající spolupráci a velmi příjemné a profesionální jednání.Pronájem bytu zrealizován velmi rychle ( do 3 týdnů od prvního kontaktu). Děkuji a doporučuji všem ostatním.
Radka Jindrová 2. 9. 2018
Děkuji moc panu Opravilo za jeho profesionální přístup, rychlé vyřízení a výbornou komunikaci. Maximální spokojenost po všech stránkách. Určitě se na něj obratím i v budoucnu a všechm jej mohu jen doporučit.
Monika S. 30. 8. 2018
P.Opravil byl ochotnej a vstřícnej, tímto mu děkuji za pomoc s pronájmem bytu. Oceňuji u něho profesionální přístup a k tomu milé, příjemné chování. Můžu jen doporučit a určitě se na něho obrátím i v budoucnu.
Jana Fárková 29. 8. 2018
Výborné
God 24. 8. 2018
Very bad. No response to emails. No response to phone calls. He should learn to respect people, especially the consumers that he is serving.
Přidat referenci